Σάββατο 22 Αυγούστου 2015

ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΛΑΟ ΣΥΝΕΝΟΧΟ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥ

Ο ΣΥΡΙΖΑ/ανελ ΠΑΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΛΑΟ ΣΥΝΕΝΟΧΟ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥ, ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ, ΣΤΟΝ ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΕΛ! ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΝΑ ΕΚΛΕΞΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ "ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ" ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΌ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.


ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ 3, ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ Η ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΠΟΤΑΜΙ ΚΑΙ ΠΑΣΟΚ.

-ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΗ ΤΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΛΗΡΑ ΦΟΡΟΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ.

-ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ Ο ΣΥΡΙΖΑ , ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ 3 , ΚΑΘΩΣ ΕΧΕΙ ΕΚΛΕΓΕΙ ΤΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 2015 , ΥΠΟΣΧΟΜΕΝΟΣ ΕΝΑ ΦΙΛΟΛΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΕΝΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΤΟΥ 2015 Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΚΑΤΑ 62% ΨΗΦΙΣΕ ΟΧΙ ΣΕ ΝΕΟ ΣΚΛΗΡΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ.
-ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ 3 ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, Ο ΣΥΡΙΖΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΩΣ ΤΟ ΔΗΘΕΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ, ΑΛΛΑ ΤΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΚΒΑΣΗ ΤΗΣ, ΕΚΦΥΛΙΖΟΝΤΑΣ 100% ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΛΑΘΗ,ΟΔΗΓΗΣΕ 10 ΕΤΙΕΣ ΠΙΣΩ.

Το σχέδιο νόμου έχει τίτλο «Κύρωση του Σχεδίου Σύμβασης Οικονομικής Ενίσχυσης από τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας και ρυθμίσεις για την υλοποίηση της Συμφωνίας Χρηματοδότησης».
Πρόταση της κυβέρνησης είναι να εισαχθεί για συζήτηση και ψήφιση με τη διαδικασία του κατεπείγοντος.

Προβλέπει:
-0,25% πρωτογενές έλλειμμα το 2015
+0,50% το 2016
+1,75% το 2017
+3,5% το 2018
Ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών μέχρι το τέλος του έτους.  Τα «κόκκινα» δάνεια δεν πωλούνται, σε αυτήν τη φάση τουλάχιστον, σε εταιρείες.

--- Ωστόσο σε δεύτερο χρόνο θα υπάρξει ομάδα διαβούλευσης με το κουαρτέτο των πιστωτών, προκειμένου να δοθεί οριστική λύση.---

Στο πακέτο της συμφωνίας περιλαμβάνεται ακόμη και το λεγόμενο πακέτο Γιούνκερ των 35 δισ. ευρώ.

-Σαρωτικές αλλαγές φέρνει το φορολογικό πακέτο της συμφωνίας

Με ένα άρθρο στο οποίο ενσωματώνεται δέσμη προαπαιτούμενων μέτρων και με τα οποία έρχονται τα πάνω κάτω σε φόρους, συντάξεις, κλειστά επαγγέλματα, αγορά ενέργειας και κατασχέσεις επιχειρεί να ανοίξει η κυβέρνηση τον δρόμο για την υπογραφή της νέας δανειακής σύμβασης από τον ESM.

Στο νομοσχέδιο ορίζεται αυτοματοποιημένη διαδικασία μέσω της οποίας η ΓΓΔΕ θα στείλει προκαταβολικά ερωτήματα σε όλες τις τράπεζες προκειμένου να διερευνηθεί αν υπάρχουν τραπεζικοί λογαριασμοί στο όνομα μεγάλων οφειλετών του Δημοσίου.

Η διαδικασία αυτή θα γίνεται αυτόματα και κεντρικά ενώ δίνεται η δυνατότητα διαρκούς ελέγχου των τραπεζών για την απόδοση ποσών που κατατίθενται μετά την επιβολή της κατάσχεσης και την υποβολή της δήλωσής τους μέχρι την εξόφληση των οφειλών για τις οποίες έχουν επιβληθεί τα κατασχετήρια.

Μειώνεται το ακατάσχετο όριο των 1.500 ευρώ

Επιπλέον μειώνεται σημαντικά το ακατάσχετο όριο των 1.500 ευρώ μισθών, συντάξεων και ασφαλιστικών βοηθημάτων που καταβάλλονται περιοδικώς.

Το όριο κατεβαίνει στα 1.000 ευρώ και επιτρέπεται η κατάσχεση των απαιτήσεων εφόσον υπερβαίνουν τα 1.000 ευρώ κλιμακωτά και συγκεκριμένα στο 1/2 των 1.000 ευρώ για ποσά μέχρι 1.500 ευρώ για τις ασθενέστερες οικονομικά τάξεις και στο 100% του ποσού που υπερβαίνει τα 1.500 ευρώ για τα μεγαλύτερα εισοδηματικά κλιμάκια.

Μάλιστα τα νέα όρια θα έχουν αναδρομική ισχύ καθώς στις διατάξεις του νομοσχεδίου ορίζεται ότι οι τροποποιήσεις αυτές εφαρμόζονται επί των ενεργών κατασχέσεων, δηλαδή και για κατασχέσεις που έχουν ήδη γίνει.

Μειώνεται επίσης στα 1.250 ευρώ το κατώτερο όριο ακατάσχετο των καταθέσεων φυσικών προσώπων σε τράπεζες σε ατομικό ή κοινό λογαριασμό το οποίο ρητά ορίζεται ότι υπολογίζεται ανά μήνα, ενώ αποκλείεται ο σωρευτικός υπολογισμός αυτού σε διαστήματα μεγαλύτερα του μήνα.

Με βάση τις διατάξεις του νομοσχεδίου:
Αυξάνεται ο ειδικός φόρος κατανάλωσης για το αγροτικό ντίζελ από τα 66 στα 200 ευρώ από την 1η Οκτωβρίου 2015 και στα 330 ευρώ, από την 1η Οκτωβρίου 2016. Προβλέπονται έσοδα 13 εκατ. ευρώ το 2016, 66 εκατ. το 2017 και 105 από το 2018 και μετά.

Επανέρχεται η προκαταβολή φόρου 55% για τους αγρότες για τα εισοδήματα του 2014 (από 27,5%)
Αυξάνεται σταδιακά η προκαταβολή φόρου για ελεύθερους επαγγελματίες και μικρομεσαίους επιχειρηματίες από το 55% για τα περυσινά εισοδήματα σε 75% για τα εισοδήματα του 2015 και σε 100% για τα εισοδήματα του 2016. Συνολικά αναμένονται έσοδα 370 εκατ. ευρώ από αγρότες και επαγγελματίες.

Μειώνεται το ακατάσχετο όριο μισθών, συντάξεων και ασφαλιστικών βοηθημάτων από τα 1.500 στα 1.000 ευρώ. Για τις καταθέσεις το ακατάσχετο όριο μειώνεται στα 1.250 ευρώ για κάθε φυσικό πρόσωπο αλλά μόνο για ένα πιστωτικό ίδρυμα.
Καταργείται ο «προληπτικός» φόρος 26% για συναλλαγές με χώρες με προνομιακό φορολογικό καθεστώς (π.χ Κύπρος, Βουλγαρία)
Καταργείται η έκπτωση φόρου 2% για την εφάπαξ εξόφληση φόρου εισοδήματος για τα εισοδήματα που αποκτώνται από την 1η Ιανουαρίου 2015 και μετά. Πρόβλεψη για 28 εκατ. ευρώ από το 2016 και μετά.

Καταργείται η έκπτωση επισφαλών απαιτήσεων έως 1,5% επί των πωλήσεων των πρακτόρων ΟΠΑΠ

Αυξάνονται κατά 4% κάθε χρόνο από το 2016 έως και το 2020, συντελεστές φόρου και εισφοράς για
Τα πλοία Α' κατηγορίας που είναι νηολογημένα με ελληνική σημαία και των πλοίων ελληνικών συμφερόντων με ξένη σημαία

Παρατείνεται για τέσσερα ακόμη χρόνια (έως το 2019) η ειδική εισφορά σε ναυτιλιακές εταιρείες

Αυξάνεται η αυτονομία της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, εκχωρώντας στη ΓΓΔΕ εξουσιοδότηση έκδοσης υπουργικών αποφάσεων οι οποίες μεταξύ άλλων αφορούν σε θέματα παρατάσεων προθεσμιών για ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών, χορήγησης ρυθμίσεων και ποινικών διώξεων για μη καταβολή βεβαιωμένων οφειλών. Μεταφέρονται όλες οι αρμοδιότητες και καθήκοντα που άπτονται φορολογικών και τελωνιακών υποθέσεων από τη γενική γραμματεία του ΣΔΟΕ και κάθε άλλη υπηρεσία του Δημοσίου στη ΓΓΔΕ στην οποία προστίθενται και 500 νέες οργανικές θέσεις που θα καλυφθούν αρχικά από προσωπικό που υπηρετεί ήδη στο Δημόσιο.

Μετατάσσεται το μοσχαρίσιο κρέας από το 23% στο 13% και επιβάλλεται συντελεστής 23% σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια με εξαίρεση την προσχολική αγωγή (η ρύθμιση ισχύει αναδρομικά από τις 20 Ιουλίου) με προβλεπόμενη αύξηση εσόδων 168 εκατ. το 2015 και 240 εκατ. ευρώ το 2016.

Ανοίγει ο δρόμος για την άμεση εκκαθάριση του ΕΝΦΙΑ (θα πληρωθεί σε πέντε μηνιαίες δόσεις από τον Οκτώβριο του 2015 έως τον Φεβρουάριο του 2016) με στόχο 2,650 δισ. ευρώ για το 2015 αλλά παρατείνεται και για φέτος η έκπτωση 20% στον ΕΝΦΙΑ των κενών και μη ηλεκτροδοτούμενων ακινήτων εφόσον αυτά παρέμειναν για όλο το 2015 κενά και μη ηλεκτροδοτούμενα.
 

Καταργείται η απαλλαγή για τον ΕΟΤ (προβλέπονται έσοδα 1,5 εκατ. ευρώ) και έτσι φορολογείται για τα μισθωμένα ή δωρεάν παραχωρούμενα ακίνητά του σε πρόσωπα πλην ελληνικού δημοσίου, καθώς και η προβλεπόμενη από φέτος απαλλαγή των ενοικιαζόμενων δωματίων ατομικών επιχειρήσεων.

Επιβάλλεται πρόστιμο 150 ευρώ από το υπουργείο Οικονομίας στους ιδιοκτήτες οχημάτων τα οποία δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ για διάστημα μεγαλύτερο από έξι μήνες. Το πρόστιμο βεβαιώνεται από τη φορολογική διοίκηση. Πρόβλεψη για 15,4 εκατ. ευρώ φέτος και 56,3 εκατ. το 2016.
Αύξηση φόρου στα ποτά. Ο συντελεστής αιθυλικής αλκοόλης αυξάνεται από 2.450 ευρώ σε 2.548 ανά 100λιτρο άνυδρης αιθυλικής αλκοόλης.
Αλλαγές στις 100 δόσεις


Το επιτόκιο αυξάνεται στο 5% (από 3%) για τη ρύθμιση των εκατό δόσεων για όσους έχουν οφειλές άνω των 5.000 ευρώ.

Για φορολογούμενους με χαμηλότερες οφειλές για να μην ισχύσει επιτόκιο 5% θα πρέπει να συντρέχουν σωρευτικά οι εξής προϋποθέσεις: ο οφειλέτης είναι φυσικό πρόσωπο το οποίο δεν ασκεί επιχειρηματική δραστηριότητα, η ακίνητη περιουσία του οφειλέτη σύμφωνα με το Ε9 είναι αντικειμενικής αξίας έως 150.000 ευρώ και η υπαγόμενη στη ρύθμιση βασική οφειλή υπερβαίνει το 50% του δηλωθέντος ετήσιου εισοδήματος του οφειλέτη.

Προβλέπεται ακόμα απώλεια της ρύθμισης για όσους οφειλέτες δεν έχουν πληρώσει ή ρυθμίσει τις νέες ληξιπρόθεσμες οφειλές τους (ατομικές ή αυτές για τις οποίες υπάρχει ευθύνη καταβολής) μέσα σε τρεις μήνες από την προθεσμία πληρωμής.

Τέλος, καθιερώνεται η δυνατότητα μείωσης του αριθμού των δόσεων εάν ο οφειλέτης έχει τη δυνατότητα σύμφωνα με τα οικονομικά του δεδομένα να πληρώνει την οφειλή του σε λιγότερες δόσεις από τις αρχικά χορηγηθείσες , οποτεδήποτε καθ΄όλη τη διάρκεια της ρύθμισης.
 



Για λόγους δικαιοσύνης όμως , όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, προβλέπονται και ορισμένες αλλαγές στην πάγια ρύθμιση των 12 δόσεων, προκειμένου να διευκολυνθούν οι φορολογούμενοι.

Συγκεκριμένα, μειώνεται το επιτόκιο από το 8% στο 5%, μετά την παρέλευση διμήνου από τη δημοσίευση του νόμου, για νέες ρυθμίσεις και για ανεξόφλητες δόσεις υφιστάμενων ρυθμίσεων και αναστέλλεται για δύο χρόνια η υποχρέωση υποβολής στοιχείων που να αποδεικνύουν τη δυνατότητα καταβολής των δόσεων για χρέη έως 5.000 ευρώ και εγγράφων που να αποδεικνύουν την προσωρινή οικονομική αδυναμία προκειμένου για χρέη άνω των 50.000 ευρώ.

-Τσεκούρι 50% στο μερίδιο αγοράς της ΔΕΗ βάζει η συμφωνία

«Εντολή» να μειώσει δραστικά έως το 2020 το μερίδιό της στην αγορά λιανικής κάτω του 50% από το 98% σήμερα, δίνει στη ΔΕΗ το νέο Μνημόνιο.

Είναι το αναγκαστικό μέτρο που υποχρεώθηκε να υιοθετήσει χωρίς καθόλου ζέση η κυβέρνηση προκειμένου να περιορισθεί το μονοπώλιο της ΔΕΗ, να ανοίξει η αγορά λιανικής ηλεκτρισμού στην Ελλάδα και να ενισχυθεί ο πολύ χαμηλός ανταγωνισμός στον τομέα αυτό.

Διαφορετικά η επιχείρηση θα βρισκόταν αντιμέτωπη με πολύ χειρότερα, δηλαδή το «σπάσιμο» και την πώληση της «μικρής ΔΕΗ» -το 30% της μητρικής εταιρείας- για την οποία οι δανειστές πίεζαν μέχρι και την τελευταία στιγμή.

Συγκεκριμένα, το νέο μνημόνιο προβλέπει ότι από το 2020 και μετά κανένας προμηθευτής ηλεκτρισμού δεν θα πρέπει να κατέχει μερίδιο πάνω από 50%, «φωτογραφίζοντας» στην ουσία τη ΔΕΗ, που σήμερα ελέγχει περίπου το 98% της αγοράς λιανικής.

Άμεσα μάλιστα η ΔΕΗ καλείται να παραχωρήσει σε τρίτους το 25% του μεριδίου που κατέχει στην αγορά, προκειμένου να περιορισθεί το μονοπώλιό της και να ενισχυθεί ο ανταγωνισμός.

Πώς θα γίνει αυτό; Μέσω ενός συστήματος που αναγκάστηκε να δεχτεί με βαριά καρδιά η ελληνική πλευρά, και που υποχρεώνει τη ΔΕΗ να ξεκινήσει από τον Οκτώβριο να πουλά αποκλειστικά σε ιδιώτες ανταγωνιστές της, μέσω δημοπρασιών (μοντέλο NOME), σημαντικές ποσότητες από τη λιγνιτική και υδροηλεκτρική ενέργεια που παράγουν τα εργοστάσιά της.

Οι ιδιώτες θα μεταπωλούν την ενέργεια που θα αγοράζουν από τη ΔΕΗ σε πελάτες τους, νοικοκυριά ή βιομηχανίες, με στόχο να πάψει η ΔΕΗ να μονοπωλεί τον λιγνίτη και τα υδροηλεκτρικά, τις δύο πιο φθηνές πηγές καυσίμου για ηλεκτροπαραγωγή.

Εκτιμάται ότι από τα 7,4 εκατ. πελατών της ΔΕΗ, η εταιρεία θα δει να «μετακομίζουν» στους ιδιώτες ανταγωνιστές της κυρίως όσοι έχουν τις υψηλότερες καταναλώσεις, καθώς η πώληση ρεύματος σε αυτούς έχει τα υψηλότερα περιθώρια κέρδους και εκεί αναμένεται να στοχεύσουν με εκπτώσεις στο ρεύμα οι ιδιώτες προμηθευτές.

Αν το μέτρο των δημοπρασιών δεν καταφέρει να βελτιώσει τις συνθήκες ανταγωνισμού στην Ελλάδα, τότε θα «τεθούν σε εφαρμογή άλλα δομικά μέτρα», όπως αναφέρει η συμφωνία, υπονοώντας την πώληση της «μικρής ΔΕΗ».

Ρητή ωστόσο αναφορά σε «μικρή ΔΕΗ» δεν υπάρχει στη συμφωνία, κάτι που επετεύχθη από την ελληνική πλευρά έπειτα από την προχθεσινή ολονύκτια διαπραγμάτευση στο Χίλτον.

Πρώτα μείωση κατά 25%
Τέσσερα είναι συγκεκριμένα τα βήματα που περιγράφονται στο νέο Μνημόνιο σχετικά με την υποχρεωτική «συρρίκνωση» του μεριδίου της ΔΕΗ:

Το Σεπτέμβριο του 2015, οι ελληνικές αρχές θα πρέπει να συζητήσουν με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή τον σχεδιασμό του συστήματος δημοπρασιών ΝΟΜΕ, με στόχο να μειωθούν κατά 25% τα μερίδια λιανικής και χονδρικής αγοράς της ΔΕΗ και να πέσουν κάτω από το 50% έως το 2020.
Οι τιμές στις οποίες θα γίνονται οι δημοπρασίες θα πρέπει να καλύπτουν το κόστος παραγωγής της ΔΕΗ και να συμμορφώνονται πλήρως με τους κανόνες της ΕΕ.

Σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η επίτευξη συμφωνίας για το ΝΟΜΕ έως τα τέλη Οκτωβρίου 2015, τότε οι ελληνικές αρχές θα πρέπει να συμφωνήσουν με τους θεσμούς σε διαρθρωτικά μέτρα τα οποία θα εγκριθούν αμέσως, και θα οδηγήσουν στα ίδια αποτελέσματα που αναφέρονται ανωτέρω όσον αφορά τα μερίδια αγοράς και τα χρονοδιαγράμματα (σσ : εδώ «φωτογραφίζεται» η περίπτωση της Μικρής ΔΕΗ).


Σε κάθε περίπτωση, έως το 2020 καμία επιχείρηση ηλεκτρισμού δεν θα μπορεί να παράγει ή να εισάγει, άμεσα ή έμμεσα, πάνω από το 50% της συνολικής ηλεκτρικής ενέργειας που παράγεται και εισάγεται στην Ελλάδα (σ.σ.: νομοθεσία που θα θεσπιστεί ως προαπαιτούμενο).
Στο μέτωπο του ΑΔΜΗΕ, το μνημόνιο μιλά για την ιδιωτικοποίησή του ή εναλλακτικά επαναλαμβάνει την ελληνική πρόταση, δηλαδή να παραμείνουν τα πάγιά του (δίκτυα, γραμμές) κατά 100% στην μητρική ΔΕΗ, και να μεταβιβαστεί σε μια νέα εταιρεία, εντελώς ανεξάρτητη από τη ΔΕΗ, μόνο η διαχείριση του συστήματος ηλεκτρισμού.

Σε αυτήν την εταιρεία θα μπορούν εν συνεχεία να μπουν ιδιωτικά κεφάλαια, funds, Ασφαλιστικά Ταμεία, κλπ.

Τέλος, προβλέπεται η πλήρης απελευθέρωση της αγοράς φυσικού αερίου ως το 2018.
Γιώργος Φιντικάκης

-Πλήρη απελευθέρωση της αγοράς φυσικού αερίου από το 2018
Μεταρρύθμιση στην αγορά ενέργειας και ειδικά του φυσικού αερίου που θα οδηγήσει σε πλήρη απελευθέρωση το 2018, προβλέπει το βασικό κείμενο του νέου μνημονίου.

Αυτό σημαίνει την απελευθέρωση της λιανικής αγοράς φυσικού αερίου με την άρση του δικαιώματος αποκλειστικής χρήσης του δικτύου λιανικής πώλησης φυσικού αερίου που διαθέτουν οι τρεις ΕΠΑ (Αττικής, Θεσσαλονίκης και Θεσσαλίας).

Πρόκειται για εφαρμογή του κοινοτικού δίκαιου και σύμφωνα με εκτιμήσεις, η διαδικασία θα γίνει σταδιακά προκειμένου να διευθετηθεί η σχέση με τους ιδιώτες επενδυτές που συμμετέχουν στις ΕΠΑ κι έχουν υπογράψει μακροχρόνια συμβόλαια κατασκευής και αποκλειστικής χρήσης του δικτύου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ 3 ΣΕ PDF


Αιτιολογική έκθεση
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c8827c35-4399-4fbb-8ea6-aebdc768f4f7/9313688.pdf

Καταργούμενες - τροποποιούμενες διατάξεις (1)
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c8827c35-4399-4fbb-8ea6-aebdc768f4f7/9313689.pdf

Καταργούμενες - τροποποιούμενες διατάξεις (2)
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c8827c35-4399-4fbb-8ea6-aebdc768f4f7/9313690.pdf

Σχέδιο νόμου, πρώτο μέρος
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c8827c35-4399-4fbb-8ea6-aebdc768f4f7/9313691.pdf

Σχέδιο νόμου, δεύτερο μέρος
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c8827c35-4399-4fbb-8ea6-aebdc768f4f7/9313695.pdf

Έκθεση Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους και Έκθεση συνεπειών ρύθμισης
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c8827c35-4399-4fbb-8ea6-aebdc768f4f7/9313692.pdf

Εκθεση Αξιολογησης Συνεπειων της Ρυθμισης
http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c8827c35-4399-4fbb-8ea6-aebdc768f4f7/9313693.pdf

Δεν ξεγελούν τους τυπογράφους η ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ του κκε και τα τσιράκια τους

ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΛΗΣ

Μπορούν τα κόμματα να ανταγωνίζονται τους ιδιώτες στο επιχειρείν;;;;

Μήπως η κρίση στον κλάδο έχει ρίζα στην ΚΡΙΣΗ ΙΔΕΩΝ που υπάρχει σε αυτόν;

Η διέξοδος βρίσκεται στη δική μας πάλη.
Πρέπει να εξασφαλιστεί η δουλειά του καθενός.
Οι εργαζόμενοι του κλάδου να περάσουν στην αντεπίθεση.
Ανυποχώρητος ταξικός αγώνας (κλικ εδώ)
Το τέλος της αυταπάτης. Δικαιολογημένος ο φόβος τους... Δε θα «ξεμπερδέψουν»!!! (κλικ εδώ)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------